SARV 6 Blauw 75% transparant.png

SARV adresseert complexe vraagstukken

De markt zit muurvast. ​De marges staan onder druk.

Hoe creëren we innovatie die de markt weer in beweging brengt?​

We hebben een campagne.  

Hoe gaat het werken en wat valt er nog aan te verbeteren?

Jongeren zijn onze doelgroep. Hoe kom ik bij hen in beeld?

We hebben net een fusie achter de rug. Hoe kunnen we de interne bedrijfscultuur naar een hoger level brengen?

Hoe kunnen we de onderlinge straatcultuur upgraden?

De curves dalen. Welke interventie is nodig?

Hoe kunnen de opeenvolgende generaties elkaar begrijpen en in de praktijk met elkaar samenwerken?

Herkenbare vragen? We praten er graag met je over verder.

Logo's klanten.jpg

Super
kwalitatief
Research

How many boxes do you tick?

je bent verantwoordelijk voor significante processen en/of massa-transities in de samenleving

je hebt vaker 'marktonderzoek' ingekocht, ruime ervaring en bemerkt enige verzadiging

je werkt aan bijv. FMC, beleidsvraagstukken, maatschappelijke issues, gezondheidszorg, jeugdcultuur, onderwijs, klimaat, marketing, etc.

je ervaart urgentie in jouw taakstelling, ambities, intenties en ziet graag je doelstellingen dichterbij komen binnen jouw termijn

je staat open voor 'anders', 'onconventioneel' en 'verfrissend' en bent op zoek naar onderzoek, oplossingen voor marketing, communicatie of social design

Research that opens up to a whole new level

SARV onderzoekt à la Sokrates...

 

Door de vragen anders te stellen en anders te luisteren.
 

De toekomst ontdekken die de bevraagden zelf ook niet spontaan weten.

SARV is een ontdekkingsreis en the truth of matter wordt onderweg onthuld
en daardoor wordt opeens de toekomst zichtbaar en maakbaar.

SARV is een ontdekker, een luisteraar en een reisgids in toekomstland.

'I have worked with SARV on many projects in the youth, consumer and health business and they helped us to become global market leader in 2 markets.'

Cube en Omnisensor in space_liggend.jpg

Communicatie
onderzoek

Soul & Social Design

SARV International & The Youngsters Agency

werken op basis van twee modellen voor psychologische toekomstmapping:

de Cube en de Omnisensor. 

 

De toekomst is belangrijker dan ooit omdat de wereld sneller verandert dan ooit.

Het heden in kaart brengen is nauwelijks nog relevant. De jeugd heeft de toekomst, dus werken met en voor jongeren staat voor SARV centraal.

 

Daarom is SARV uiterst relevant voor iedereen die ook iets met jongeren heeft, marketeers, voorlichters, bestuurders, leraren, ouders.

SARV International & The Youngsters Agency

homepage SARV_teal-1.jpg

Working from their perspective?

SARV
THE
YOUNGSTERS AGENCY

Schermafbeelding 2019-08-07 om 02.05.18.

Maarten Kleijne

kleijne@sarvinternational.nl

Research Expert

Marketing Counselor

Nestor, Coach

Directeur

Schermafbeelding 2019-08-07 om 02.05.27.

Liliane van Lier

 

liliane@sarv.theyoungstersagency.nl

Research Expert 

Creative Solutions

Change Watcher, Speaker

Directeur

IMG_1618.jpg

Spreek je in hun gehoor of langs ze heen?

YI_BW_A_01.png
de_Volkskrant_zwart.png
1280px-Logo_rijksoverheid_met_beeldmerk.
mm-header.png
Cube Kleur.png

Uw vraag 
vertaald naar een werkende oplossing

'Other market research companies, I've tried many, show you what people THINK they are going to do..

SARV discloses the potential of a market, what people are able to do and WILL do in a certain situation. Amazing!'

We help to create the future