SARV adresseert complexe vraagstukken
De markt zit muurvast. ​De marges staan onder druk.
Hoe creëren we innovatie die de markt weer in beweging brengt?​
​
We hebben een campagne.
Hoe gaat het werken en wat valt er nog aan te verbeteren?
​
Jongeren zijn onze doelgroep. Hoe kom ik bij hen in beeld?
​
We hebben net een fusie achter de rug. Hoe kunnen we de interne bedrijfscultuur naar een hoger level brengen?
​
Hoe kunnen we de onderlinge straatcultuur upgraden?
​
De curves dalen. Welke interventie is nodig?
​
Hoe kunnen de opeenvolgende generaties elkaar begrijpen en in de praktijk met elkaar samenwerken?
​
Herkenbare vragen? We praten er graag met je over verder.
Super
kwalitatief
Research
How many boxes do you tick?
je bent verantwoordelijk voor significante processen en/of massa-transities in de samenleving
je hebt vaker 'marktonderzoek' ingekocht, ruime ervaring en bemerkt enige verzadiging
je werkt aan bijv. FMC, beleidsvraagstukken, maatschappelijke issues, gezondheidszorg, jeugdcultuur, onderwijs, klimaat, marketing, etc.
je ervaart urgentie in jouw taakstelling, ambities, intenties en ziet graag je doelstellingen dichterbij komen binnen jouw termijn
je staat open voor 'anders', 'onconventioneel' en 'verfrissend' en bent op zoek naar onderzoek, oplossingen voor marketing, communicatie of social design
Research that opens up to a whole new level
SARV onderzoekt à la Sokrates...
Door de vragen anders te stellen en anders te luisteren.
De toekomst ontdekken die de bevraagden zelf ook niet spontaan weten.
​
SARV is een ontdekkingsreis en the truth of matter wordt onderweg onthuld
en daardoor wordt opeens de toekomst zichtbaar en maakbaar.
​
SARV is een ontdekker, een luisteraar en een reisgids in toekomstland.
'I have worked with SARV on many projects in the youth, consumer and health business and they helped us to become global market leader in 2 markets.'
Communicatie
onderzoek
Soul & Social Design
SARV International & The Youngsters Agency
werken op basis van twee modellen voor psychologische toekomstmapping:
de Cube en de Omnisensor.
De toekomst is belangrijker dan ooit omdat de wereld sneller verandert dan ooit.
Het heden in kaart brengen is nauwelijks nog relevant. De jeugd heeft de toekomst, dus werken met en voor jongeren staat voor SARV centraal.
Daarom is SARV uiterst relevant voor iedereen die ook iets met jongeren heeft, marketeers, voorlichters, bestuurders, leraren, ouders.
SARV International & The Youngsters Agency
Working from their perspective?
SARV
THE
YOUNGSTERS AGENCY
Maarten Kleijne
Liliane van Lier
liliane@sarv.theyoungstersagency.nl
​
Research Expert
Creative Solutions
Change Watcher, Speaker
Directeur
Spreek je in hun gehoor of langs ze heen?
Uw vraag
vertaald naar een werkende oplossing
'Other market research companies, I've tried many, show you what people THINK they are going to do..
​
SARV discloses the potential of a market, what people are able to do and WILL do in a certain situation. Amazing!'