In The Box
SARV Mini Dive
Gemaakt voor:
Partijen die even kort de feel willen krijgen hoe jongeren naar hun positionering, product, aanbod, idee, merk, communicatiemateriaal kijken en hoe ze het waarderen.
Verwacht resultaat:
-
Je krijgt een 1e helder inzicht en gevoel hoe jongeren naar jouw business of beleid kijken.
-
Je voelt je even als nieuw door de aanstekelijke jongeren-energie, ideeën en creativiteit.
-
Kort en krachtig: heldere reacties van je doelgroep in een sessie van 2 uur.
Meer nodig? Kijk bij ‘IN THE ZONE’.
Wat is het verschil met de 2 andere SARV trajecten?
Dit multi-cliënt onderzoek geeft je slechts het topje van jouw ijsberg. Het is niet exclusief, je deelt de sessie met andere opdrachtgevers.
Wat is het budget?
€ 6.400,- ex BTW
SARV Mini Dive – Krijg een 1e indruk.
SARV The Youngsters Agency organiseert iedere 4 maanden deze multi-cliënt container waarbij meerdere opdrachtgevers de kans krijgen mee te maken hoe jongeren naar hun aanbod kijken.
​
Wanneer: September - Januari – April
Uitzondering: vragen jouw tijdlijnen om andere timing, neem even contact met ons op.
Voorbeelden: Youngsters on ‘money’; ‘drinks’, ‘friendships’, ‘brands’, ‘social awareness’, ‘environment’
Extra's die je ook krijgt:
-
Ontvangst en onderzoeklocatie in karakteristiek pand tegenover Dudok Raadhuis
-
Ontmoeting met andere interessante opdrachtgevers.
-
Prettige bijkomstigheid: fruitshakes, coffees en chocolates.
'Als je echt wilt weten hoe jongeren in elkaar zitten, dan moet je bij SARV zijn.'