Underwater Scuba Diving

In The Box

SARV Mini Dive

Gemaakt voor:

Partijen die even kort de feel willen krijgen hoe jongeren naar hun positionering, product, aanbod, idee, merk, communicatiemateriaal kijken en hoe ze het waarderen.

Verwacht resultaat:

  • Je krijgt een 1e helder inzicht en gevoel hoe jongeren naar jouw business of beleid kijken.
     

  • Je voelt je even als nieuw door de aanstekelijke jongeren-energie, ideeën en creativiteit.
     

  • Kort en krachtig: heldere reacties van je doelgroep in een sessie van 2 uur.

 

Meer nodig? Kijk bij ‘IN THE ZONE’.

People During Workshop

Wat is het verschil met de 2 andere SARV trajecten?

Dit multi-cliënt onderzoek geeft je slechts het topje van jouw ijsberg. Het is niet exclusief, je deelt de sessie met andere opdrachtgevers.

Wat is het budget?

€ 6.400,- ex BTW

SARV Mini Dive – Krijg een 1e indruk.

SARV The Youngsters Agency organiseert iedere 4 maanden deze multi-cliënt container waarbij meerdere opdrachtgevers de kans krijgen mee te maken hoe jongeren naar hun aanbod kijken.

Wanneer: September - Januari – April

 

Uitzondering: vragen jouw tijdlijnen om andere timing, neem even contact met ons op.

 

Voorbeelden: Youngsters on ‘money’; ‘drinks’, ‘friendships’, ‘brands’, ‘social awareness’, ‘environment’

Extra's die je ook krijgt:

  • Ontvangst en onderzoeklocatie in karakteristiek pand tegenover Dudok Raadhuis

  • Ontmoeting met andere interessante opdrachtgevers.

  • Prettige bijkomstigheid: fruitshakes, coffees en chocolates.

'Als je echt wilt weten hoe jongeren in elkaar zitten, dan moet je bij SARV zijn.'

_MG_3061-1.jpg

Wil jij een eerste indruk?