SARV
The Youngsters Agency
Als bepaler van jouw beleid of business wil je graag dat je acties doel raken.
Met jongeren als doelgroep is dat een grillige uitdaging. Zo lijkt het vaak.
Als je ‘A’ zegt horen ze ‘9’, en zeg je ‘9’ dan bedoelden ze ‘lollies’.
De neiging om iets te ontwikkelen wat vooral veel kleur en geluid maakt
is logisch maar lang niet altijd naar hun voorkeur.
Natuurlijk probeer je online te volgen wat hen zoal bezighoudt, maar dat levert
ook nogal wat verwarring op en hoe dan daarmee om te gaan?
‘Als SARV ons adviseert is het gewoon alsof ik met de jongeren zelf in gesprek ben.’
Is SARV Action-Research
geschikt voor jouw kernvraag?
JA :
JA :
JA :
JA :
als je zin hebt om jongeren op een andere, frisse manier van dichtbij mee te maken.
als je toe bent aan een andere methode en dan ook een ander resultaat.
als je niet alleen jongerenbeleid of business in je portefeuille hebt, maar ook echt een verschil wilt maken in hun wereld.
als je er zeker van bent dat je ook op een andere manier naar jouw aanpak kan kijken, die je mogelijk meer breng dan nu.
Meteen meer de diepte in?
SARV
THE
YOUNGSTERS AGENCY
Download E-Book
In dit gratis E-Book vind je 12 highlights die je direct meer inzicht & feel geven in de wereld van jeugd en jongeren en de stappen die je kan zetten.
'Als je echt wilt weten hoe jongeren in elkaar zitten,
dan moet je bij SARV zijn.'
Kies een onderzoekstraject:
Onze expertise omvat zowel de jongerenmarkt, als iedere andere markt, doelgroep en vraagstelling. Ook hiervoor gelden bij benadering deze onderzoekstrajecten.
SARV werkt met pakketten wat aansluit bij jouw vraag en waarmee we een verscheidenheid aan klanten succesvol hebben geholpen. In de drie varianten hieronder lees je meer over hoe wij jou kunnen helpen.
Bekijk hier onze trajecten.
Heb jij een mooi project ter tafel liggen, maar ken je de jongerendoelgroep niet door en door? Weet je niet wat ze denken of willen?
Ga een gesprek aan met ons en ervaar hoe je snel dichter bij hun kern kunt komen.
Spreek je in hun gehoor of langs ze heen?
Kijk mee door het SARV venster naar de toekomst en zie hoe jongeren reageren op jouw:
Product of dienst,
Communicatie uitingen,
Campagnes,
Merk, imago, positionering,
Idee, project, plan, innovatie,
Programma, event.
Kortom; jouw beleid of business
Hoe ze dit beleven en…
of dat niet beter kan.
SARV
Het jongste en oudste Jongerenbureau
in de Nederlandse markt
Working from their perspective?
SARV
THE
YOUNGSTERS AGENCY
Jouw timing is niet die van jongeren
De jongeren van nu zijn geboren in een totaal andere wereld. Ze bereiden zich voor op een wereld die er nog anders uitziet dan we ons nu kunnen voorstellen. En ze zoeken wegen en middelen om ook de ouderen erbij te houden.
Door de handen ineen te slaan en SARV als partij te betrekken in je project kunnen wij je tot de kern brengen van jongeren.
In de afgelopen 40 jaar hebben we zeker 13.895 jongeren geïnterviewd. 80% van ieder gesprek is non-verbaal. Weet jij hoe dat te interpreteren?
Het is onze stylo, onze expertise.
Dus als je dat door SARV laat doen, zit je meer op koers en hou je meer ruimte voor het effectief implementeren en uitrollen van de uitkomsten.
Handig toch!
SARV The Youngsters Agency
Action Research!
Senang & Ketak
Betere connect en communicatie met & inzicht in jongeren
1
Grip & Swag
Grip op hoe je hen kunt bereiken
2
Woke & Work
Het verschil maken in hun wereld met jouw business of beleid
3
'Wat doen jullie dat bijzonder hoe jullie met die jongeren in gesprek zijn...
Dat zie je niet vaak.'
Wil jij ook een kwalitatief onderzoek wat alles omvat, zonder losse eindjes en met persoonlijke benadering?
In de praktijk
Een traject bij SARV kan in een rap tempo gerealiseerd worden. Binnen een aantal weken is absoluut mogelijk. Uiteraard ligt dit aan de vraag en de omvang van het project.
Neem contact op en we kunnen je meteen vertellen wat de mogelijkheden zijn en wat het bijbehorende kostenplaatje bij benadering is.
SARV zoekt de juiste jongeren bij het project. Uiteraard hebben wij een eigen poule van jongeren (die ook weer hun eigen netwerk hebben), maar we gaan ook gewoon de straat op.
Wij weten hoe je met jongeren communiceert en we gebruiken dit dan zelf ook om jongeren aan te trekken. Een hele specifieke doelgroep voor ogen?
Gaan we regelen!