top of page
SARV 6 Blauw 75% transparant.png

JONGEREN ZIJN ONZE DOELGROEP

HOE KOM IK BIJ HEN IN BEELD

Onderzoek

Marketing & Communicatie oplossingen

Soul & Social Design

Welcome visitor of SARV

 

Your profile is such that you are beyond average.

Your are searching for a partner in changing the game you're at.

You might have been waiting for us.

Super

kwalitatief

Research

How many boxes do you tick?

u bent verantwoordelijk voor significante processen en/of massa-transities in de samenleving

heeft vaker 'marktonderzoek' ingekocht, ruime ervaring en bemerkt enige verzadiging

u werkt aan bijv. FMC, beleidsvraagstukken, maatschappelijke issues, gezondheidszorg, jeugdcultuur, onderwijs, klimaat, marketing, etc.

ervaart urgentie in uw taakstelling, ambities, intenties en ziet graag uw doelstellingen dichterbij komen binnen uw termijn

u staat open voor 'anders', 'onconventioneel' en 'verfrissend' en bent op zoek naar onderzoek, oplossingen voor marketing, communicatie of social design

Verder
How many boxes do you tick?
Opdrachtgevers
homepage SARV_teal-1.jpg

Working from their perspective

SARV

THE

YOUNGSTERS AGENCY

 

SARV International & The Youngsters Agency

werkt op basis van twee modellen voor psychologische toekomstmapping: de Cube en de Omnisensor. 

 

De toekomst is belangrijker dan ooit omdat de wereld sneller verandert dan ooit. Het heden in kaart brengen is nauwelijks nog relevant. De jeugd heeft de toekomst, dus werken met en voor jongeren staat voor SARV centraal.

 

Daarom is SARV uiterst relevant voor iedereen die ook iets met jongeren heeft, marketeers, voorlichters, bestuurders, leraren, ouders.

Cube en Omnisensor in space_liggend.jpg

Doelgroep

&

Communicatie

onderzoek

Wat SARV doet

SARV adresseert complexe vraagstukken

De markt zit muurvast. ​De marges staan onder druk.

Hoe creëren we innovatie die de markt weer in beweging brengt?​

We hebben een campagne.  

Hoe gaat het werken en wat valt er nog aan te verbeteren?

Jongeren zijn onze doelgroep. Hoe kom ik bij hen in beeld?

We hebben net een fusie achter de rug. Hoe kunnen we de interne bedrijfscultuur naar een hoger level brengen?

Hoe kunnen we de onderlinge straatcultuur upgraden?

De curves dalen. Welke interventie is nodig?

Hoe kunnen de opeenvolgende generaties elkaar begrijpen en in de praktijk met elkaar samenwerken?

Spreek je in hun gehoor of langs ze heen?

Schermafbeelding 2019-08-07 om 02.05.18.

Maarten Kleijne

kleijne@sarvinternational.nl

Research Expert

Marketing Counselor

Nestor, Coach

Directeur

Schermafbeelding 2019-08-07 om 02.05.27.

Liliane van Lier

 

liliane@sarv.theyoungstersagency.nl

Research Expert 

Creative Solutions

Change Watcher, Speaker

Directeur

YI_BW_A_01.png
npo-radio-1.png
de_Volkskrant_zwart.png
1280px-Logo_rijksoverheid_met_beeldmerk.
Logo.Hema.jpg
mm-header.png

Uw vraag 

vertaald naar werkende oplossing

SARV onderzoekt à la Sokrates...

 

Door de vragen anders te stellen en anders te luisteren.
 

De toekomst ontdekken die de bevraagden zelf ook niet spontaan weten.

SARV is een ontdekkingsreis en the truth of matter wordt onderweg onthuld en daardoor wordt opeens de toekomst zichtbaar en maakbaar.

SARV is een ontdekker, een luisteraar en een reisgids in toekomstland.

Research that opens up to a whole new level

Contact

Contact

+31 035-68 54 617

info@sarvinternational.nl

Koninginneweg 19  | 1217 KR Hilversum 

The Netherlands 

Dank je wel! We hebben je bericht ontvangen en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

 

We help to create

the future

bottom of page