

JONGEREN ZIJN ONZE DOELGROEP
HOE KOM IK BIJ HEN IN BEELD
​
Onderzoek
Marketing & Communicatie oplossingen
Soul & Social Design

Super
kwalitatief
Research
How many boxes do you tick?
u bent verantwoordelijk voor significante processen en/of massa-transities in de samenleving
heeft vaker 'marktonderzoek' ingekocht, ruime ervaring en bemerkt enige verzadiging
u werkt aan bijv. FMC, beleidsvraagstukken, maatschappelijke issues, gezondheidszorg, jeugdcultuur, onderwijs, klimaat, marketing, etc.
ervaart urgentie in uw taakstelling, ambities, intenties en ziet graag uw doelstellingen dichterbij komen binnen uw termijn
u staat open voor 'anders', 'onconventioneel' en 'verfrissend' en bent op zoek naar onderzoek, oplossingen voor marketing, communicatie of social design

Working from their perspective
SARV
THE
YOUNGSTERS AGENCY
SARV International & The Youngsters Agency
werkt op basis van twee modellen voor psychologische toekomstmapping: de Cube en de Omnisensor.
De toekomst is belangrijker dan ooit omdat de wereld sneller verandert dan ooit. Het heden in kaart brengen is nauwelijks nog relevant. De jeugd heeft de toekomst, dus werken met en voor jongeren staat voor SARV centraal.
Daarom is SARV uiterst relevant voor iedereen die ook iets met jongeren heeft, marketeers, voorlichters, bestuurders, leraren, ouders.

Doelgroep
&
Communicatie
onderzoek
SARV adresseert complexe vraagstukken
​
De markt zit muurvast. ​De marges staan onder druk.
Hoe creëren we innovatie die de markt weer in beweging brengt?​
​
We hebben een campagne.
Hoe gaat het werken en wat valt er nog aan te verbeteren?
​
Jongeren zijn onze doelgroep. Hoe kom ik bij hen in beeld?
​
We hebben net een fusie achter de rug. Hoe kunnen we de interne bedrijfscultuur naar een hoger level brengen?
​
Hoe kunnen we de onderlinge straatcultuur upgraden?
​
De curves dalen. Welke interventie is nodig?
​
Hoe kunnen de opeenvolgende generaties elkaar begrijpen en in de praktijk met elkaar samenwerken?

Spreek je in hun gehoor of langs ze heen?

Maarten Kleijne

Liliane van Lier
liliane@sarv.theyoungstersagency.nl
​
Research Expert
Creative Solutions
Change Watcher, Speaker
Directeur







Uw vraag
vertaald naar werkende oplossing
​
SARV onderzoekt à la Sokrates...
Door de vragen anders te stellen en anders te luisteren.
De toekomst ontdekken die de bevraagden zelf ook niet spontaan weten.
​
SARV is een ontdekkingsreis en the truth of matter wordt onderweg onthuld en daardoor wordt opeens de toekomst zichtbaar en maakbaar.
​
SARV is een ontdekker, een luisteraar en een reisgids in toekomstland.

Research that opens up to a whole new level
Contact
​
+31 035-68 54 617
​
Koninginneweg 19 | 1217 KR Hilversum
The Netherlands
​
